Novel
  • Rabihah Nur Ridhuan
    RM 28
    Manisnya cinta apabila ia diakhiri dengan sebuah perkahwinan. Impian yang dipendam selama dua tahun oleh Orked dan Raf akhirnya tercapai jua. Raf anak tunggal yang...
  • RM 24
    Perkahwinan yang berlangsung antara Hazill dan Airis semata-mata sebab dendam. Kematian Hazieq menjadi asbab hidup Airis menderita. Bukan setakat emosi, tubuh badannya juga sering disakiti....
  • Ayu Emelda
    RM 21
    Antara Emir Nazreen dan Chempaka Harlina bezanya bagai langit dengan bumi. Tetapi bila jodoh sudah tertulis, tiada apa yang mampu menghalangnya. Bagi Emir, alangkah bahagianya...
  • Meen Zulaikha
    RM 19.9
    Novel yang membelai perasaan ini mampu membuatkan anda sayang untuk meninggalkan walau satu patah perkataan pun. Sepuluh tahun lalu, kesucian Nora Elena dinodai. Andai masa...
  • Ummu Wafa
    RM 18
    Cinta itu anugerah yang terindah daripada ALLAH. ALLAH memberi kepada sesiapa yang DIA kehendaki. Maira mengenakan syarat kepada lelaki yang ingin mencintainya....
  • RM 22.9
    ~ Amboi, kau cakap senanglah. Kau ingat nak cari suami tu macam pilih jering kat pasar? Mana yang kau nampak besar, kau kaut?...
  • RM 26
    Muadz Hazami adalah seorang lelaki yang tidak percaya kepada cinta. Baginya cinta itu menyakitkan dan membuang masa. Perkenalan dengan Inas yang bermula dengan rasa benci...
  • RM 24
    Benarlah orang kata, rindu pada yang telah tiada amat menyakitkan. Lapan tahun menduda, Nasrul masih berpegang erat pada sumpah setia. Lebih terkilan bila insan yang...
  • RM 28
    Rania Idayu yang baru pulang dari Abu Dhabi bersama tekad ingin membalas dendam terhadap suaminya, Ryan Hazeq yang telah meninggalkannya tanpa khabar berita sehingga mereka...
  • RM 28
    Saat kau hadir menghampar cinta, aku terlupa hati ini pernah terluka… Dua puluh lima tahun ditinggalkan tanpa alasan dan khabar, Mel menutup rapat pintu...
  • RM 20
    Permintaan Mak Leha untuk menjodohkan Syamin dengan Nazril membuatkan Syamin dalam dilema. Hana, sahabat baiknya meminati Nazril dalam diam. Takkan dia mahu potong jalan Hana...
  • NORHIDAYAH BINTI MOHD NOR
    RM 20
    Dea Eryna membuat satu keputusan berani mati apabila dia menjalankan rancangan untuk mengurat Ahmad Fahin, seorang yang sombong, ego dan bermulut celopar. Namun cubaannya sering...
  • RM 20
    Dhea, seorang gadis yang kuat berangan. Dia berkawan baik dengan Adli. Apabila disuruh menyiasat status ‘prince charming’ Yaya, Dhea terpaksa merapati Hayden. Dhea tersedar yang dia sebenarnya...
  • Aisya Sofea
    RM 30
    SHEIKH Amiruddin, lelaki kacak dan berkarisma.  Sekali pandang mampu menawan mana-mana hati wanita. Namun tidak pada Su. Padanya, lelaki itu sombong, angkuh dan ego.  Setelah...
  • Fatin Nabila
    RM 28
    Tentang Najma Ameena, seorang gadis dalam usia 23 tahun. Seorang yang biasa-biasa saja. Bukanlah gadis yang cantik sangat pun. Tetapi, dia menjadi igauan beberapa lelaki...
  • Siti Nur Dhuha
    RM 23
    Dalam satu kejadian tersilap masuk bilik hotel, telah menemukan Fieza Eviena dan Raja Irwan Afenddi. Eviena telah menyangka, dirinya telah dinodai oleh Raja Irwan Afenddi...
  • Batiah Hadi
    RM 23
    Bekerja dengan seorang Professor bukanlah sesuatu yang diimpikan oleh Doris Izzah Williams selepas putus cinta dengan kekasih jutawannya, Wafiq. Izzah seorang gadis lincah bergaya denganstillettodan...
  • Ramlee Awang Murshid
    RM 21
    Fenomena Halo telah mengheret lima manusia yang berlainan tempat dan berbeza tahun ke sebuah dunia magis. Sebuah dunia di hujung waktu ketika tamadun serta peradaban...
  • Ramlee Awang Murshid
    RM 19.9
    MIKHAIL – bukan sekadar sebuah nama. Selama 16 tahun menjadi pelarian di perantauan, dia muncul semula memburu mangsa-mangsanya. Mikhail membunuh kerana dendam lama. Sewaktu usia...
  • Mastura Abdullah
    RM 28
    Alexander Zulkarnaeen, punya dua watak berbeza di kampung, juga di bandar. Dia memiliki segalanya berkat usaha gigih dan titik peluh sendiri namun hidupnya terpinggir apabila...
  • Rin Ahmad
    RM 24
    Tidak ada cinta yang tidak diuji. Tidak ada kesetiaan yang tidak diduga.   Alila baharu sahaja putus cinta. Alasan putus cinta ialah kerana perbezaan darjat....
  • MAZNI AZNITA
    RM 30
    Andai Harus Memilih...Hidup Bahagia Atau Hidup Dalam Bahaya... TIGA tahun lalu, Suri Imani ditemukan dengan seorang lelaki yang menyelamatkan dirinya dari nyaris maut di...
  • Anis Ayuni
    RM 28
    Biarpun tiada janji syurga mahupun janji bahagia, namun Nisa tekad dalam hati, ingin setia dalam berkasih. Meskipun, haruman cinta Qashfi yang kekadang seperti kuntuman mawar...
  • Rabihah Nur Ridhuan
    RM 28
    SINOPSIS   Hanya kerana hati tidak reda, aku terpaksa melalui kehidupan penuh kelam... Nayli yang tiba-tiba hilang ingatan terpinga-pinga apabila diculik oleh seorang pemuda bernama...
  • Nia Azalea
    RM 28
    Bot milik peribadi Datok Mustaza telah karam dipukul ombak sewaktu dia keluar memancing di Laut Cjina Selatan. Nasibnya baik, dia telah diselamatkan oleh seorang nelayan...
  • Siti Nur Dhuha
    RM 28
    ATAS dasar simpati, Aifa Asyikin sanggup berkahwin dengan Ryan Danish walaupun penampilan Ryan sangat ‘klasik’. Disebabkan itu, Aifa terpaksa menyembunyikan status perkahwinannya dari pengetahuan orang.
  • Adeeba Eryna
    RM 26
    Takdir Tuhan menemukan Syafira Arissa dan Adam Hariz dan menghubungkan mereka sebagai adik dan abang angkat. Satu insiden telah menyebabkan Syafira Arissa membawa diri ke...
  • Damya Hanna
    RM 30
    Atiyah dan Zuhairi membina mahligai perkahwinan atas dasar cinta. Kasih sayang telah dipupuk sejak zaman kanak-kanak lagi sehinggalah mereka melayari bahtera rumah tangga dengan begitu...
  • Zan Zarida
    RM 26
    Bertunang dengan orang lain, tetapi hati menyukai jejaka lain pula. Jangan buat main, Rus Ashiya! Hati mengingatkan, namun takdir TUHAN tiada siapa dapat menduganya.
  • Murni Aqila
    RM 28
    “Aku tak pernah bercinta dengan kau. Dah tu, buat apa kau nak terima aku jadi suami kau? Buat apa?” jerit Jay bengang. “Kenapa Abang...
KALENDAR ALAF 21
KATEGORI BUKU
KATALOG MILIKI SEGERA ! Dapatkan buku baru dan tawaran istimewa bulan ini.
Sebarang pertanyaan/jemputan, sila emelkan ke [email protected]